FAQ


Misschien staat je antwoord hier tussen...

Wat als ik iets van de kerstdecoratie breek?

Tja, dat kan natuurlijk altijd gebeuren en daar hebben we dus ook rekening mee gehouden (zie onze algemene voorwaarden), maar zorg ervoor dat je kat niet de boom omtrekt.

Wat te doen als er iets kapotgaat: maak een foto ervan en stuur hem naar ons op.
Mocht er onverhoopt iets kapot zijn aangekomen, dan horen we dit ook graag – wel binnen 24 uur na bezorging.

Verhuren jullie ook kerstbomen en verlichting?

Dit jaar richten we ons op alleen de kerstdecoratie.
Vanaf volgend jaar willen we de optie voor verhuur kerstbomen en/of verlichting wel
gaan oppakken. Ben je geïnteresseerd? Stuur ons dan vooral een berichtje.

Bieden jullie ook een decoratieservice aan?

Nee, dit bieden we niet standaard aan. Mocht je dit wel graag willen, kun je ons altijd een berichtje sturen. Wellicht kunnen we dan voor de volgende kerst iets regelen.

Wat als ik een pakket voor een langere of kortere periode wil huren?

We zijn vrij flexibel, maar organisatorisch-technisch is het wellicht wat lastiger.
Uiteraard gaan we ons best doen, dus stuur ons vooral een berichtje. Een week extra kost ca. €10,- meer.

Wat als ik een ander formaat pakket wil huren – bijvoorbeeldeen XL pakket?

Mochten we genoeg voorraad beschikbaar hebben, kunnen we hier vast iets voor regelen. Neem vooral contact op met ons.

Waarom bieden jullie (bijna) geen plastic decoratie aan?

We bieden voor nu het klassieke kerstplaatje aan (met een moderne knipoog); dit houdt
in (voornamelijk) glazen ballen.

Wel hebben we rekening gehouden met een kinderboom, die uiteraard geheel uit onbreekbare ballen bestaat om ongelukjes met kleintjes te voorkomen.

Volgend jaar zullen we onze collectie wel uitbreiden; met o.a. een lijn die
senioren-proof is.

Bieden jullie naast deze thema’s ook nog meer/losse producten aan?

Nee, we bieden voor dit seizoen alleen thema-collectie aan.
Wel zullen we een aantal van onze producten volgend seizoen in een pre-sale aanbieden.

Waarom wijkt de collectie die ik ontvangen heb af van de foto's?

Het kan zijn dat de foto's op de website niet geheel overeenkomen met de collectie die je geleverd krijgt. We hebben een divers aanbod en zoeken altijd de beste match uit. Maar maak je geen zorgen: je krijgt altijd dezelfde luxe uitstraling en voor dezelfde waarde als op de door ons getoonde foto's.

Ik ben zo blij met mijn gekozen thema, kan ik het gehuurde pakket ook kopen?

Wat leuk! Dat kan zeker; daar hangt uiteraard wel een ander prijskaartje aan. We zullen je huur hier dan wel netjes van af trekken, het is daarna helemaal van jou!


Mocht je interesse hebben, dan horen we graag van je.

Waarom brengen jullie de pakketten zelf?

Jullie kerst-ervaring is enorm belangrijk voor ons.
En dus willen we mogelijke schade tijdens vervoer met een pakket-service onnodige voorkomen en kun jij meteen met het decoreren aan de slag!

Hoe spreek ik een bezorg- en ophaaldatum af?

Na aankoop sturen we je eerst een bevestigingsmail en vervolgens een mail met de planning van onze bezorgen/ophalen.

Omdat we alle pakketten zelf bezorgen, maken we hier een schema voor.
We zorgen er hoe dan ook voor dat jullie – zoals afgesproken – een maand van onze pakketten kunnen genieten.

Wat als ik niet thuis ben tijdens bezorging of ophalen?

Omdat we met een vrij strakke planning werken, hopen we dat je in de gelegenheid bent om zelf aanwezig te zijn of het zo te regelen dat we het bij een buurman/vrouw kunnen afleveren.

Waarom leveren jullie niet overal in Nederland?

Omdat we dit jaar nog geen gebruik maken van pakketdiensten, leveren we momenteel niet op de (wadden)eilanden en provincies Drenthe, Friesland, Groningen, Overijssel en Limburg. Mocht je in 1 van bovengenoemde wonen en toch heel graag ons pakket willen? Dan kun je er altijd nog voor kiezen je pakket bij ons op kantoor (in Rotterdam) op te halen.